Korzyści z wdrożenia systemu ERP

Czy jesteś już przekonany, dlaczego system ERP jest taki wartościowy?Korzyści z wdrożenia systemu ERP


A może odpowiedzmy sobie na pytanie: czy musimy się do tego przekonywać? Fakty mówią same za siebie:
 

  • lepszy jest system zintegrowanych modułów niż kilka osobnych programów, które nie "rozmawiają ze sobą"
  • lepszy jest system nastawiony na integrację z dowolną aplikacją niż programy, które akceptują tylko "swoje jedynie słuszne" rozwiązania
  • lepszy jest system zaprojektowany z myślą o dostosowaniu się do firmy niż programy, do których to firma musi się dostosować
  • lepszy jest system mający na uwadze rozbudowę, elastyczność i rozwój firmy niż programy do jednego celu, których trzeba kupować coraz to więcej i więcej, niepotrzebnie komplikując sobie życie.

 

Spójna Informacja


Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem polega przede wszystkim na prawidłowym zarządzaniu informacją. Informacja w firmie jest jej najważniejszym kapitałem, dlatego tak ważne jest, aby była ona:
 

  • Dostępna na zawołanie dla poszczególnych działów firmy
  • Uporządkowana i chroniona prawami dostępu
  • Dobrze zabezpieczona przed wypadkami losowymi (backup)
  • Zarządzana centralnie i odpowiednio skatalogowana.


Zintegrowany system informatyczny (jakim jest system typu ERP) integruje wszystkie informacje z poszczególnych działów firmy w jedno spójne i wydajne środowisko pracy. Powoduje to usprawnienie komunikacji w firmie, uproszczenie procedur, a przez to oszczędność czasu i wynikający z tego wzrost konkurencyjności firmy.

 

Korzyści w skrócie
 

Wdrożenie systemu informatycznego typu ERP to korzyści dla firm każdej wielkości: nawet najmniejsza firma może zyskać na wybranym zestawie modułów w przystępnej cenie lub wybrać Symfonię Start - funkcjonalny pakiet startowy dla małych firm. Wśród korzyści, jakie klient zyskuje po wdrożeniu takiego rozwiązania, możemy wymienić:

 

  • zwiększenie przychodów firmy
  • przyspieszenie i skoordynowanie procesów w firmie poprzez ich częściową automatyzację
  • wzrost wydajności pracy
  • zmniejszenie stanu magazynów 
  • całkowite wykorzystanie zdolności produkcyjnych
  • identyfikacja i minimalizacja błędów lub nieefektywnych działań
  • lepszą przejrzystość działania poprzez skoordynowanie kompletowania bazy wiedzy o firmie
  • dostosowane raportowania dla poszczególnych poziomów zarządzania
  • lepszy i wyraźniejszy podział zadań pracowników
  • łatwa kontrola wyników zatrudnionej kadry
  • sprawniejsza obsługa klientów i szybsza reakcja na ich potrzeby
  • zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa
  • elastyczność działania wyrażona w możliwości szybkiej reakcji na rynek
  • wzrost wartości firmy

 

Dowiedz się, jak możemy usprawnić Twoją firmę






(Polityka prywatności)

Strefa Klienta