Pomoc zdalna

Szybka pomoc online bez wychodzenia z biura! Dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet możemy pomóc przy dowolnym problemie związanym z oprogramowaniem Sage lub rozwiązaniami własnymi.

 

Jak działa pomoc zdalna?

Po uruchomieniu programu TeamViewer i przekazaniu nam identyfikatora, połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i rozwiążemy problem. Połączenie jest całkowicie bezpieczne, szyfrowane, a po zakończeniu sesji konsultant nie ma możliwości połączyć się z Twoim komputerem ponownie. Podczas pracy widzisz wszystko, co dzieje się na ekranie.

 

Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

Wystarczy kliknąć w poniższy link i uruchomić program pomocy zdalnej. Następnie należy telefonicznie podać konsultantowi identyfikator, który pojawi się w okienku programu.

 

Kliknij, aby rozpocząć pomoc zdalną

Data: 06-09-2013 09:29 Tagi:Brak tagów

Dodane w:Rozwiązania informatyczne dla firm

Dowiedz się, jak możemy usprawnić Twoją firmę






(Polityka prywatności)

Strefa Klienta