Sage Symfonia 2.0
Finanse i Księgowość
Zapewni wsparcie w prowadzeniu pełnej księgowości w Twojej firmie. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Ułatwi realizowanie wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.
Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
Zapewni wsparcie w prowadzeniu pełnej księgowości w Twojej firmie. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Ułatwi realizowanie wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.
Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o Analizy Finansowe, pakiet e-Box, Raporty graficzne
Kluczowe funkcjonalności i zalety:
- zapewnienie ciągłości rozliczeń poprzez wprowadzenie nierozliczonych transakcji do obrotów rozpoczęcia
- możliwość pobierania danych kontrahenta z GUS
- możliwość zlecenia elektronicznego polecenia przelewu
- wiekowanie rozrachunków – raport służy do analizy rozrachunków, wiekowanie w siedmiu przedziałach czasu ustalonych przez użytkownika. Wiekowanie może odbywać się jako analiza wszystkich lub wybranych transakcji.
- drukowanie raportów i zestawień sporządzonych w programie w tradycyjnej, papierowej formie lub formie elektronicznej (format .pdf)
- automatycznie prowadzony dziennik księgowań
- zestawienie kontroli płatności VAT pomocne przy określaniu limitu kwoty do zwrotu
- automatyczne naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach oraz możliwość wystawiania not odsetkowych w ogólnych lub szczegółowych, z precyzyjna informacją o naliczeniach cząstkowych
- łączność internetowa z kontrahentem, bezpośrednio z kartoteki kontrahentów
- zestawienie kontroli płatności VAT pomocne przy ustalaniu limitu kwoty podatku do zwrotu
- przesyłanie zgromadzonych danych do programu Analizy Finansowe
- współpraca z programem Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe
Zakup w subskrypcji gwarantuje niski koszt rozpoczęcia pracy z programem oraz bezpłatny dostęp do wszystkich aktualizacji: prawnych oraz funkcjonalnych w czasie trwania subskrypcji.
Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość jest idealnym rozwiązaniem, jeżeli szukasz kompleksowego, łatwego w obsłudze i intuicyjnego programu do obsługi pełnej księgowości. Rozwijaj swoją firmę i ciesz się wysokiej jakości produktem, polecanym przez księgowych.
Zobacz szczegóły
Sage Symfonia 2.0
Kadry i Płace
Wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Automatyzuje obliczanie płac, planowanie i ewidencję czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej. Wspomaga rozliczenia z Urzędami Skarbowymi i ZUS. Program jest zgodny z obowiązującym prawem pracy.
Sage Symfonia 2.0 Kadry i Płace
Wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Automatyzuje obliczanie płac, planowanie i ewidencję czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej. Wspomaga rozliczenia z Urzędami Skarbowymi i ZUS. Program jest zgodny z obowiązującym prawem pracy.
Zalety programu Kadry i Płace
Możliwość łatwego przygotowania programu do potrzeb firmy
- Możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku –po uzupełnieniu danych za wcześniejsze okresy (zbiorczo lub za poszczególne miesiące)
- Możliwość ukrycia nieużywanych w aktualnej wersji programu elementów, wzorców, definicji zdarzeń w Archiwum definicji
- Szeroki wachlarz gotowych składników i systemów wynagrodzeń
- Możliwość definiowania własnych elementów płacowych i składników wynagrodzeń
- Możliwość definiowania dowolnych danych kadrowych, np. ukończone kursy, zaprenumerowane czasopisma, wydane przepustki, pieczątki
- Definiowanie dowolnego systemu wynagrodzeń oraz możliwość jego modyfikacji indywidualnie, dla grup pracowników lub dla całej firmy
- Możliwość tworzenia wielu rodzajów list płac oraz dowolnych okresów rozliczeniowych
- Grupowanie pracowników według dowolnych kryteriów, np. pracownicy etatowi, pracujący na umowę-zlecenie, według działów bądź stanowisk
- Uwzględnienie różnych sposobów wynagradzania (umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa-zlecenie, prawa autorskie i inne); rozliczanie wynagrodzeń wypłacanych na przełomie miesięcy i końca roku
- Automatyczne rozliczanie wszystkich potrzebnych i najczęściej występujących składników płacowych (wynagrodzenie podstawowe: kwotowe, dzienne, godzinowe, prowizyjne, akordowe, nagrody, premie, zasiłki, odprawy, trzynastki, premie roczne, kwartalne)
Wygodna ewidencja elementów kadrowo-płacowych
- Możliwość ewidencji danych dotyczących przebiegu zatrudnienia, zarówno mających wpływ na wynagrodzenie (np. choroba, urlop, nadgodziny, aneks do umowy o pracę), jak i nie mających na nie wpływu (np. szkolenia, badania lekarskie, delegacja); wygodna prezentacja wszystkich informacji w kalendarzu pracownika
- Możliwość pracy przy wielu jednocześnie otwartych miesiącach “w przód” (planowanie kosztów płac, podwyżek)
- Możliwość planowania czasu pracy przy pomocy kalendarzy (firmy, grupy pracowników, pracownika)
- Sporządzanie planów urlopów, szkoleń dla poszczególnych pracowników i działów firmy
- Możliwość definiowania własnych komunikatów przypominających o zbliżających się terminach, np.: badań lekarskich, rozliczeń
- Gromadzenie informacji o systemie wynagrodzeń pracowników w poszczególnych miesiącach
- Możliwość ewidencjonowania informacji z umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, umów cywilnoprawnych, deklaracji ZUS
- Wygodna zbiorcza ewidencja danych kadrowych, możliwość szybkiej zmiany danych dla określonych grup pracowników
Automatyzacja comiesięcznego naliczania płac i zarządzanie danymi kadrowymi
- Automatyczne naliczanie płac z wykorzystaniem danych kadrowych (m.in. zasiłków chorobowych, urlopów, potrąceń w razie nieobecności, nadgodzin, stażu pracy, dodatków funkcyjnych)
- Przechowywanie kompletnej i szczegółowej informacji dotyczącej podstaw do wyliczenia wynagrodzenia za okres choroby, zasiłku, urlopu (podstawy brutto, nominalne, po dopełnieniu) z możliwością edycji i korekty
- Automatyczne uwzględnianie składników okresowych (trzynastki, premie kwartalne, roczne) w podstawach do zasiłków
- Automatyczne wyliczanie stażu urlopowego oraz wymiaru urlopu na podstawie wprowadzonych danych o ukończonych szkołach i przebiegu zatrudnienia
- Kontrola wykorzystania urlopu wypoczynkowego, urlopu na żądanie w danym roku
- Automatyczne wyliczanie staży do dodatku stażowego oraz nagrody jubileuszowej
- Automatyczne przenoszenie liczby dni urlopu zaległego z lat poprzednich do wymiaru w roku bieżącym
- Kontrola wykorzystania urlopu przed terminem przedawnienia (3 lata) oraz proporcjonalne naliczanie urlopu w roku
- Kartoteka list płac, umożliwiająca przeglądanie list płac lub wydrukowanie wstecznie dowolnej listy płac
- Możliwość tworzenia wielu list płac w jednym miesiącu
- Automatyczne przenoszenie stałych elementów wynagrodzeń oraz zmian dokonanych w danym miesiącu (dodanie lub usunięcie pewnego składnika systemu wynagrodzeń dla pracownika, zmiana wartości parametru płacowego, itp.) do następnych okresów
- Możliwość rozliczania umów cywilnoprawnych w ratach oraz pilnowania stanu rozliczenia rozpoczętej transakcji
- Możliwość rozliczania dwóch różnych umów cywilnoprawnych (jedna z ubezpieczeniami, druga bez ubezpieczeń) w jednym okresie płacowym
- Automatyczne obliczanie wartości wynagrodzenia (lub jego składników) brutto przy założonej wartości netto
- pożyczek możliwość zarządzania i kontrola nad potrąceniami urzędowymi i innymi z pensji pracownika; potrącenia naliczane są tak, aby pozostawić pracownikowi kwotę wolną od potrąceń; potrącenie możliwe jest do kwoty ustalonej przez Kodeks Pracy w zależności od rodzaju potrąceń –w ten sposób naliczane są alimenty, potrącenia z tytułem wykonawczym, kary Pieniężnem potrącenia za zgodą pracownika i zaliczki pieniężne
- Automatyczne tworzenie przelewów na wiele kont pracownika z podziałem kwoty przelewu w dowolnie określonej proporcji; podział kwoty na kilka przelewów, np. ze względu na termin realizacji
Wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
- Przenoszenie danych na comiesięczne deklaracje i roczne rozliczenia
- Wydruki PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-40 na gotowych lub zdefiniowanych w programie formularzach z możliwością edytowania deklaracji przed wydrukiem
- Nadruki na deklaracje ZUS (ZUA, ZWUA, RCA, RZA, RSA, DRA, RMUA)
- Przesyłanie danych do programu Płatnik, m.in. do deklaracji: ZUA, ZIUA, ZZA, ZCZA, ZCNA, ZWUA, RSA, RCA, RZA, DRA
- Dodatkowe deklaracje ZUS, np. Zaświadczenie płatnika składek ZUS Z-3, Karta zasiłkowa ZUS Z-17
- Wydruki przelewów dla ZUS i innych urzędów indywidualnie i grupowo
- Rozliczanie składek ZUS, m.in. Zakładów Pracy Chronionej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
- Możliwość tworzenia plików XML do przesyłania deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-8AR, PIT-4R drogą elektroniczną za pomocą przeznaczonych do tego celu aplikacji posiadających podpis elektroniczny
Zestawienia i dokumentacja kadrowo-płacowa
- Generowanie wybranych danych personalnych do zestawień statystycznych, np. staż pracy, wiek, wykształcenie
- Możliwość wydruku dokumentów kadrowych wykorzystujących MS Word: umowy o pracę, aneksu do umowy o pracę, świadectwa pracy, informacji o warunkach zatrudnienia, zaświadczenia o zarobkach i zatrudnieniu, itp. z możliwością definiowania dowolnych własnych szablonów dla tych wydruków
- Łatwy dostęp do wszystkich informacji kadrowo-płacowych o pracowniku (historia zatrudnienia)
- Szeroki wachlarz gotowych zestawień wykonywanych w programie lub przy użyciu MS Excel; możliwość łatwego definiowania dowolnych zestawień prezentujących dowolne dane kadrowe lub płacowe
- Możliwość archiwizacji dowolnych dokumentów w uniwersalnym formacie PDF
Tajność informacji
- Dostęp do informacji uzależniony od uprawnień Użytkownika – pełen dostęp dla szefów firmy oraz ograniczony dla innych pracowników (np. osoby z działu kadr mogą przeglądać tylko dane personalne pracowników)
- Możliwość utajnienia płac i danych kadrowych
Integracja z modułem Finanse i Księgowość
- Integracja bezpośrednia (przez moduł Integracji) lub pośrednia (przesyłanie danych poleceniem księgowania przez plik) do programu Finanse i Księgowość Systemu Symfonia oraz Finanse i Księgowość Systemu Sage ERP
- Możliwość łatwego ustawiania i definiowania księgowań z jednego miejsca w programie
- Możliwość dowolnego rozksięgowania wynagrodzeń m.in. ze względu na miejsce powstawania kosztów

Sage Symfonia 2.0
Środki Trwałe
Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe
Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
Kluczowe funkcjonalności i zalety:
-
- Zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji na temat majątku firmy ogólnie, jak również o pojedynczych środkach trwałych
- Zaplanujesz eksploatację i zarejestrujesz zdarzenia z nią związane
- Zminimalizujesz ryzyko popełnienia błędu przy wyliczaniu amortyzacji
Program Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe umożliwia wysyłanie do programu Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.
Sage Symfonia 2.0
Handel – Sprzedaż
Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż bez obsługi magazynu i zakupów zapewni Twojej prowadzenie działań sprzedażowych. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży w firmach wielooddziałowych. Zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.

Sage Symfonia 2.0 Handel – Sprzedaż
Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż bez obsługi magazynu i zakupów zapewni Twojej prowadzenie działań sprzedażowych. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży w firmach wielooddziałowych. Zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.
Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl zagwarantuje integrację procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów. Pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy dostarczy istotnych informacji do podejmowania decyzji handlowych.
Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o: pakiet e-Box, Raporty graficzne, Detal
Kluczowe funkcjonalności i zalety:
- możliwość importu kursów walut zagranicznych z NBP
- możliwość pobierania danych kontrahenta z GUS
- możliwość stosowania elastycznej polityki cenowej
- możliwość ustawiania promocji oraz rabatów i zadanych cen, które włączają się i wyłączają automatycznie
- umożliwia wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży w firmie
- zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych i kasowych
- obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie
- współpracuje z programem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
- umożliwia obsłużenie wielofirmowości
- tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
Zakup w subskrypcji gwarantuje niski koszt rozpoczęcia pracy z programem oraz bezpłatny dostęp do wszystkich aktualizacji: prawnych oraz funkcjonalnych w czasie trwania subskrypcji. Dodatkowo w cenie subskrypcji otrzymujesz bez ponoszenia dodatkowych kosztów:
Darmową wysyłkę 10 tys. dokumentów przez serwis miedzyfirmami.pl, służący do wymiany dokumentów elektronicznych, przede wszystkim e-faktur
Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż jest idealnym rozwiązaniem, jeżeli szukasz kompleksowego, łatwego w obsłudze i intuicyjnego programu do obsługi sprzedaży w firmie rozliczającej się pełną księgowością. Rozwijaj swoją firmę i ciesz się wysokiej jakości produktem, polecanym przez księgowych.
Sage Symfonia 2.0
Handel – Sprzedaż i Magazyn
Ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.

Sage Symfonia 2.0 Handel – Sprzedaż i Magazyn
Ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.
Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl zagwarantuje integrację procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.
Pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej dostarczy istotnych informacji do podejmowania decyzji handlowych.
Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o: pakiet e-Box, Raporty graficzne, Detal
Kluczowe funkcjonalności i zalety:
- możliwość importu kursów walut zagranicznych z NBP
- możliwość pobierania danych kontrahenta z GUS
- możliwość stosowania elastycznej polityki cenowej
- możliwość ustawiania promocji oraz rabatów i zadanych cen, które włączają się i wyłączają automatycznie
- umożliwia wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży w firmie
- optymalizacja kosztów magazynowania
- zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
- obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie
- współpracuje z programem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
- umożliwia obsłużenie wieloodziałowości i wielofirmowości
- tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
Zakup w subskrypcji gwarantuje niski koszt rozpoczęcia pracy z programem oraz bezpłatny dostęp do wszystkich aktualizacji: prawnych oraz funkcjonalnych w czasie trwania subskrypcji. Dodatkowo w cenie subskrypcji otrzymujesz bez ponoszenia dodatkowych kosztów:
Darmową wysyłkę 10 tys. dokumentów przez serwis miedzyfirmami.pl, służący do wymiany dokumentów elektronicznych, przede wszystkim e-faktur
Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn jest idealnym rozwiązaniem, jeżeli szukasz kompleksowego, łatwego w obsłudze i intuicyjnego programu do obsługi sprzedaży i magazynu w firmie rozliczającej się pełną księgowością. Rozwijaj swoją firmę i ciesz się wysokiej jakości produktem, polecanym przez księgowych.
Sage Symfonia 2.0
Analizy Finansowe
Program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Sage Symfonia 2.0 Analizy Finansowe
Program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Zalety programu Analizy Finansowe
- Szybkie tworzenie analiz, raportów i zestawień dla potrzeb wewnętrznych oraz dla zewnętrznych instytucji finansowych.
- Przygotowywanie zestawień kosztów w różnych układach, np. według zużycia poszczególnych rodzajów materiałów, miejsc powstania kosztów
- Zestawianie przychodów według grup, miejsc ich powstania itp.
- Definiowanie dowolnych wskaźników finansowych, pomocnych w monitorowaniu sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
- Przygotowywanie raportów zawierających ocenę zdolności kredytowej firmy, dla banków, inwestorów i innych instytucji
- Możliwość zdefiniowania wzorców wspomagających rozliczanie produkcji
- Rozliczanie kosztów ogólnych firmy, np. według zatrudnienia, powierzchni
- Możliwość tworzenia budżetu oraz analizowania jego realizacji
- Tworzenie zestawień rozrachunkowych dla potrzeb windykacji na każdy dzień
- Analiza rozrachunków w podziale na projekty (znaczniki)
- Tworzenie raportów o największych dłużnikach lub najlepszych płatnikach firmy
- Raporty o własnych zobowiązaniach wobec klientów i urzędów
- Analiza sytuacji finansowej firmy z wykorzystaniem wskaźników finansowych
Znaczne skrócenie czasu pracy potrzebnego na dotarcie do danych finansowych i przeprowadzenie analizy finansowej w przedsiębiorstwie
- Bezpośredni wybór kont z planu kont programu Finanse i Księgowość oraz pozycji bilansu i rachunku zysków i strat
- Proste definiowanie zestawień – wybór lat, okresów oraz sposobu naliczania i grupowania danych za pomocą rozwijanych list i przełączników
- Grupowe wypełnianie danych dla wskazanych pozycji, np. dla stanów wybranych kont w kolejnych miesiącach roku
Różnorodne gotowe zestawienia i raporty
- Dane do sprawozdania F01 zgodnie z wymaganiami GUS
- Wzorcowe arkusze obrotów kont i sald
- Przykładowe arkusze wyliczające wskaźniki finansowe: płynności finansowej, kapitału obrotowego, zadłużenia, kontroli kosztów, rentowności
- Wskaźniki finansowe i ich interpretacja oraz prezentacja na wykresach
- Arkusze bilansu, rachunku zysków i strat w dowolnych przedziałach czasu
- Arkusz do przygotowania sprawozdania przepływów środków pieniężnych metodą pośrednią
- Arkusz do przygotowania sprawozdania ze zmian w kapitale własnym
- Automatyczny arkusz ułatwiający tworzenie zestawień rozrachunkowych i wspomagający proces windykacyjny
- Planowanie i kontrola stanu realizacji budżetu
- Elastyczne operowanie zgromadzonymi danymi w zależności od potrzeb użytkownika
- Prognozowanie przychodów i kosztów w oparciu o rzeczywiste dane i relacje występujące w przedsiębiorstwie
- Przeprowadzanie symulacji (np. wzrostu płac) na podstawie rzeczywistych danych i analizowanie ich wpływu na oczekiwane wyniki przedsiębiorstwa
- Analizowanie danych za wybrany okres, np. z uwzględnieniem przesuniętego roku obrachunkowego
- Równoczesny dostęp do wszystkich lat obrachunkowych, porównywanie danych z różnych lat
- Magazyn danych podręcznych wykorzystywanych do budowy własnych raportów i zestawień
Zwiększenie komfortu pracy i wysoka skuteczność ochrony danych
- Szybkie aktualizowanie zgromadzonych danych w oparciu o dane źródłowe, znajdujące się w programie Finanse i Księgowość
- Możliwość dodania szczegółowego opisu do analizowanych danych
- Łatwe modyfikowanie wzorcowych szablonów i dostosowywanie ich do własnych potrzeb
- Automatyczne wczytywanie danych do zdefiniowanych raportów i zestawień
- Dwupoziomowa ochrona przechowywanych danych poprzez wprowadzenie hasła użytkownika oraz zabezpieczenie przed przeglądaniem bądź modyfikowaniem danych za pomocą innych programów
Duża funkcjonalność we współpracy z programami pakietu MS Office
- Kopiowanie zgromadzonych danych i wykorzystywanie ich, np. przy graficznych prezentacjach z użyciem przenośnego komputera pracującego z zainstalowanym pakietem MS Office
- Możliwość odłączenia aplikacji od programu MS Excel bez utraty danych
Sage Symfonia 2.0
Analityk Sprzedaży
Sage Symfonia 2.0
e-Deklaracje
e-Deklaracje to bezpieczne i proste w obsłudze narzędzie do elektronicznego wysyłania deklaracji podatkowych PIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów. Proces składania deklaracji przebiega w pełni automatycznie, a Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) jest przesyłane zaraz po wysłaniu dokumentów. Elektroniczne archiwum umożliwia proste i szybkie wyszukanie odpowiedniej deklaracji. Aplikacja e-Deklaracje przynosi ponadto wymierne oszczędności finansowe poprzez wyeliminowanie konieczności drukowania dokumentów dla urzędów, zakupu kopert i znaczków oraz dokonywania opłat za przesłanie deklaracji drogą tradycyjną.
Sage Symfonia 2.0 e-Deklaracje
e-Deklaracje to bezpieczne i proste w obsłudze narzędzie do elektronicznego wysyłania deklaracji podatkowych PIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów. Proces składania deklaracji przebiega w pełni automatycznie, a Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) jest przesyłane zaraz po wysłaniu dokumentów. Elektroniczne archiwum umożliwia proste i szybkie wyszukanie odpowiedniej deklaracji. Aplikacja e-Deklaracje przynosi ponadto wymierne oszczędności finansowe poprzez wyeliminowanie konieczności drukowania dokumentów dla urzędów, zakupu kopert i znaczków oraz dokonywania opłat za przesłanie deklaracji drogą tradycyjną.
automatyzacja i uproszczenie procesu składania deklaracji
- skrócenie czasu potrzebnego do przygotowania formularzy podatkowych oraz deklaracji
- bieżące monitorowanie statusu sporządzonych deklaracji
- gwarancja prawidłowo składanych deklaracji
- wysoki poziom bezpieczeństwa oraz zachowanie poufności dzięki systemowi szyfrowania danych
- dostęp on-line do urzędów elektronicznych
Sage Symfonia 2.0
e-Dokumenty